Działamy
REHABILITUJEMY
W naszej nowoczesnej Sali do rehabilitacji posiadamy sprzęt zapewniający usprawnienie pacjenta, kierując się zasadą „W zdrowym ciele, zdrowy duch”. Nasi poodopieczni pracują z wysoko wykwalifikowną grupą rehabilitantów i fizjoterapeutów.
PROWADZIMY TERAPIĘ ZAJĘCIOWĄ
W naszym ośrodku oferujemy swoim Pacjentom zajęcia terapii zajęciowej z elementami arteterapii, muzykoterapii, aromaterapii, biblioterapii, ludoterapii, socjoterapii, dogoterapii oraz felinoterapii. Zajęcia grupowe jak i indywidualne odbywają się codziennie.Terapia zajęciowa to forma rehabilitacji osób niepełnosprawnych, która polega na uczestnictwie w warsztatach artystycznych, ruchowych i integracyjnych. Jej celem jest zwiększenie sprawności intelektualnej, manualnej i fizycznej Pacjenta. Udział w terapii zajęciowej ma duże znaczenie dla psychiki osób z dysfunkcjami – pozwala zapomnieć o własnych ograniczeniach, rozwija wrażliwość, buduje poczucie własnej wartości oraz przystosowuje do życia w społeczeństwie.
DOSTOSOWUJEMY POSIŁKI DO INDYWIDUALNEJ DIETY
Dzięki temu, że posiadamy własną nowoczesną kuchnię, sami odpowiadamy za jakość naszych posiłków, dbając o naszych podpopiecznych gwarantujemy ni tylko smak, ale też właściwą, tak ważną w starszym wieku, zawartość składników odżywczych. Uwzględniamy indywidualne potrzeby i zalecenia lekarzy oraz dietetyka np. przy cukrzycy czy miażdżycy.
Kto może być przyjęty do zakładu opiekuńczo – leczniczego?
Do zakładu opiekuńczo-leczniczego może zostać przyjęty każdy pacjent, wymagający całodobowych świadczeń pielęgnacyjnych z rozpoznaniem choroby przewlekłej, który uzyskał od 0 do 40 pkt. W ocenie według zmodyfikowanej Skali Barthel:
- osoby z deficytem samoobsługi i samoopieki, wymagające w związku z tym świadczenia stałej, długoterminowej opieki i pielęgnacji
- osoby niepełnosprawne
- pacjenci w okresie rekonwalescencji (po leczeniu szpitalnym), wymagający pielęgnacji, rehabilitacji i przygotowania do późniejszej samoobsługi
Zakład nie może przyjąć:
- chorych w ostrej fazie choroby psychicznej
- pacjentów uzależnionych (alkohol, narkotyki)
- pacjentów z czynną chorobą nowotworową
- dzieci
O skierowanie do zol może wystąpić:
- osoba zainteresowana (pacjent), jej opiekun lub przedstawiciel ustawowy
- lekarz zakładu opieki zdrowotnej
Decyzję o przyjęciu pacjenta do zakładu podejmuje kierownik zakładu w porozumieniu z lekarzem zakładu, w oparciu o wymaganą dokumentację i na podstawie skierowania lekarza ubezpieczenia zdrowotnego.
Zapewniamy
POBYTY REFUNDWANE
1. PIERWSZE SPOTKANIE
Podczas pierwszego spotkania prosimy o przyniesienie wymaganych dokumentów, dostępne w zakładce dokumenty do pobrania
2. KWALIFIKACJA PACJENTA DO POBYTU
W przypadku zakwalifikowania pacjenta:
3. USTALENIE DOGODNEGO TERMINU SPOTKANIA
4. SZCZEGÓŁOWA ROZMOWA, PODPISANIE UMOWY
5. PRZYJĘCIE PACJENTA
POBYTY KOMERCYJNE
- posiadamy wieloletnie doświadczenie w opiece
długoterminowej
- zapewniamy kompleksową opiekę medyczną oraz rehabiitacyjno-terapeutyczną oraz opiekę psychologa
- dysponujemy przytulnymi, a zarazem nowoczesnymi pokojami 1 i 2 osobowymi
- przygotowujemy smaczne posiłki, w zależności od indywidualnych wymagań dietetycznych naszych pacjentów
- każdemu pacjentowi umożliwiamy dostęp do sali terapeutycznej, rehabilitacyjnej, strefy ciszy i relaksu, strefy SPA, jadalni, ogrodu oraz wielu innych miejsc
- gwarantujemy miłą, ciepłą atmosferę oraz najwyższą jakość wykonywanych świadczeń
- w naszej ofercie znajdują się zarówno pobyty czasowe jak i długoterminowe
- polecamy pobyty dzienne (8:00 – 18:00), w których zawarte jest całodzienne wyżywienie, różne rodzaje terapii i rehabilitacji, dobrane dla każdego według potrzeb
Pomagamy
Wychodząc naprzeciw potrzeb zarówno naszych podopiecznych jak też ich rodzin i bliskich, organizujemy cykliczne spotkania z zakresu właściwej opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną. Omawiamy najczęstsze schorzenia i powikłania chorób: choroba Alzheimera, choroba Parkinsona, zespoły psychoorganiczne, cukrzyca, choroba niedokrwienna serca, zapobieganie i leczenie odleżyn. Rozumiejąc nową i często trudną sytuację rodzin, nasz personel medyczny jest otwarty na pytania i gotowy do rozmowy i pomocy w każdej chwili.
Masz pytania?
Napisz do nas
lub zostaw numer telefonu – oddzwonimy